Elégedettségi garancia

penzvisszafizetesi_garanciaTermékeink minőségében olyannyira bízunk, hogy elégedettségi garanciát vállalunk! Tehát, amennyiben nem elégedett a termékeink minőségével és használhatóságával, visszaküldi és visszakaphatja a termék teljes árát*! Amennyiben elégedetlen a termékkel, kérjük jelezze számunkra a Kapcsolat menüpontban, a vásárlástól számított 1 héten belül. A termékünk állapotát is figyelembe vesszük, mivel Önhibánkból adódó sérülésekért nem vállalunk felelősséget és garanciát.

Amennyiben a termék nem sérült és nem szennyeződött (például ráégett dohánnyal, melasszal) nagy mértékben, akkor lehetséges a pénzvisszafizetés. Ha a termék sérült, szennyezett, megtagadható a csere vagy a visszavásárlás. A vásárló hibájából adódó hibákért, esetleges károkért nem vállalunk felelősséget.

Termékeinkre, különösen vízipipa kerámiánkra nem érkezik panasz, így Ön is bátran vásárolhat a Sahlar termékekből!

Hibás termék 1%
Elégedetlen vásárlók 1%
Elégedett vásárló 98%

* A termék árából levonódhat egy kezelési és szállítási költség, melynek mértékéről a vásárlót tájékoztatjuk. Továbbá nem a gyártó (Sahlar) hanem a forgalmazó üzlet biztosítja a garanciát, az ügyintézés rajtuk keresztül történik. A webáruházas vásárlás esetén 14 napon belül van rá lehetőséged, amennyiben a kerámia nem sérült vagy történt ez idő alatt nagy mértékű használat.